fbpx
SlavicMonsters

SlavicMonsters

[row]
[column lg=”4″ md=”4″ sm=”4″ xs=”4″ ]
f
[/column]
[column lg=”4″ md=”4″ sm=”4″ xs=”4″ ]
i
[/column]
[column lg=”4″ md=”4″ sm=”4″ xs=”4″ ]
t
[/column]
[/row]
[button style=”btn-default btn-sm btn-block” type=”button” title=”www”]

typ

aplikacja mobilna, gra, AR


branza
rozrywka


finansowanie
dotacje


model biznesowy
freemium, mikroplatnosci


skad
Olsztyn, Polska


 

CZYM ZAJMUJE SIE STARTUP

Slavic Monsters jest kolejna gra kolekcjonerska z gatunku geolokalizacyjnych – lapiemy w niej stworzenia znalezione w rzeczywistym swiecie. Wystepuja tam istoty zaczerpniete z mitologii slowianskiej. Gra daje mozliwosc kolekcjonowania ich i wykorzystywania do walk, a takze wplywania na wyglad mapy poprzez umiejscawianie na niej budowli.


SZCZEGÓLOWE INFORMACJE O PROJEKCIE


[expand title=”PROBLEM I GENEZA”]Zainteresowanie twórców grami kolekcjonerskimi zaowocowalo pomyslem na poszerzenie tego dzialu o pozycje oparta na mitologii slowianskiej, jako takiej, która nie istniala jeszcze w duzym stopniu w swiadomosci popkulturowej. Twórcy podjeli sie realizacji pomyslu na konkursie Start-up Weekend Olsztyn w kwietniu 2016 r., w którym zajeli pierwsze miejsce, zdobywajac srodki na rozwój projektu i powiekszajac swój team. Tym, czym gra ma bic konkurencje, sa elementy rozgrywki, jakich potencjalni uzytkownicy nie dostali od jej poprzedników – mozliwosc wykorzystywania stworzen do walk, wznoszenie struktur i wiele innych.[/expand]


[expand title=”TWÓRCY”]Projekt tworza programisci i graficy oraz osoby interesujace sie zarówno zagadnieniem mitologii slowianskiej jak i samymi grami.[/expand]


[expand title=”GRUPA DOCELOWA”]Glówna grupa docelowa sa osoby od 18-19 do 29-32 lat. Mimo to gra kierowana jest równiez do dzieci. Pozwala na to mozliwosc ograniczenia koniecznych dzialan podejmowanych w grze, poprzez zlecenie ich automatycznego wykonywania, a takze warstwa tekstowa i graficzna – brak drastycznosci i przyjazny wyglad istot.[/expand]


[expand title=”ZREALIZOWANE”]Pierwsza wersja projektu pojawila sie na Dniach Otwartych Funduszy Europejskich 20.05.2017, a otwarta beta ma ruszyc juz w sierpniu, podczas tygodnia mitologicznego w Olsztynie. Pelnej wersji gry spodziewamy sie na wiosne 2018 r.[/expand]


[expand title=”PRZYSZLOSC”]Twórcy chca z czasem wprowadzac nowe rozwiazania, takie jak poszerzenie zakresu stworzen, jakie beda sie pojawiac, o inne mitologie, bazujac na badaniu zainteresowania gra w róznych rejonach swiata i opracowywaniu istot zwiazanych z danymi kregami kulturowymi. Dodatkowo powstac maja kolejne rodzaje budowli, a takze â?śskrzynkiâ?ť ze skarbami, inspirowane CS GO. Niewykluczone, ze doczekamy sie równiez wersji na PC.[/expand]


[expand title=”JAK ZARABIA PROJEKT”]Oczywistym zródlem dochodów sa tutaj mikroplatnosci – w tym przypadku skoncentrowane na cechach estetycznych (skiny itp.) – ale w planach sa równiez rozmowy z przedsiebiorcami, w celu uzgodnienia mozliwosci wynajmowania stworzen z ograniczonej puli na potrzeby marketingu – np. Brzeginka, pojawiajaca sie w poblizu restauracji nad jeziorem. Oprócz tego – kubki, gadzety, gra planszowa i karciana w swiecie stworzonym przez Slavic Monsters.[/expand]


[expand title=”ISTNIENIE”]Kwiecien 2016. Aktualnie aplikacja w fazie testowania.[/expand]


[expand title=”TEST”]Juz trwa![/expand]


AKTUALNOSCI

[notification type=”alert-info” close=”false” ]

14.08.2017

Wypuszczona zostala wersja testowa na system Android. Pierwsze i drugie wrazenia poznacie z naszego SlavicNotes!

[/notification]


 

[button style=”btn-default btn-sm” type=”button” title=”powrót”]